Het is bijna zover! - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Eva Rosa Fieten - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Eva Rosa Fieten - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Eva Rosa Fieten

Blijf op de hoogte en volg Eva Rosa

06 Augustus 2014 | Nederland, Dedemsvaart

Hallooo lezer van dit verslag!

Het is nog maar 25 uur voordat ik in het vliegtuig stap naar de plaats waar ik 6 maanden ga verblijven. Een plek waar ik hoop de gaafste dingen te doen en mee te maken. Nog maar 25 uur tot ik 6 maanden mijn lieve familie moet missen en nog maar 25 uur voordat ik helemaal alleen alles moet regelen. Maar naast die dingen wordt het een top ervaring! New York here I come!! :)

Via deze weg ik mijn verhalen delen met jullie! Hopelijk vinden jullie het leuk!!

Dikke smakkerd van Eva die nu nog even geniet van haar tijd met familie!

xxx

  • 06 Augustus 2014 - 21:21

    Marisa:

    Heeeeeeeel veel plezier Eva Rosa. Geniet van ieder moment, voor je 't weet zin die zes maanden weer voorbij hoor; -)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dedemsvaart

Eva Rosa

Van studentje uit een klein dorp naar de gaafste stad ter wereld!! New York here I come!

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 8971

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 23 December 2015

Study Abroad in Kuopio, Finland

06 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

Stage in New York City!

Landen bezocht: